Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 6 april 2018

Lugn fredag

Ännu en sådan där lugn dag när det inte finns mycket att berätta om. Jag älskar och behöver sådana här dagar, men de leder inte till så spännande blogg-inlägg...

Virkningen jag har hållit på med idag är hemligt än så länge så den kan jag inte visa, och vi har gått en regnig promenad mitt på dagen och en mindre blöt promenad på kvällskanten då solen tittade fram en stund. Jag har tittat på NHL-ishockeyn för att se vilka lag som kommer att gå vidare till Stanley Cup-slutspelet. 'Mitt' lag -Washington Capitals - är redan där. Dessutom har tvillingbröderna Daniel och Henrik Sedin spelat sin sista ishockeymatch hemma i Vancouver vilket var känslosamt. Det var ju till exempel väldigt mycket tack vare tvillingarna Sedin som Sverige vann VM i ishockey 2013 så de kommer att vara saknade på ishockeyrinken.

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!