Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 9 april 2018

Busy, busy, busy...



Så!
Nu har jag hållit på hela dagen här hemma...! Det började med hundpromenad, kloklippning, sortering av tvätt, 4 timmars tvättande i tvättstugan, dammsugning och golvtvätt. Till och med lite diskning blev det.
Framåt kvällen hörde jag dessutom ifrån min vän P som ville fira sin födelsedag imorgon med att umgås, så då erbjöd jag mig att fixa lite födelsedagsfika också. Så det blev lite bakning också på kvällen💪💪💪.

Men faktum är att jag inte känner mig SÅÅÅ utsliten nu trots allt. Visst har jag lite ont i benen som vanligt, och jag har fortfarande kvar att bädda sängen men det har gått ganska bra ändå, tack och lov.
Ute har det SNÖAT hela eftermiddagen och kvällen, och trots att jag egentligen älskar snö så måste jag säga att jag inte blev speciellt glad när jag såg det... Nu är det dags för vår och hundar på balkongen, inte snöiga träd...! Tur jag har rejäla vattentäta vinterkängor, för imorgon är risken stor att det kommer att vara VÄLDIGT slaskigt ute...


Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!