Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 21 april 2018

Våran lördag

Vi var i hundgården en stund på förmiddagen och Alfahanen njöt i solen.

På eftermiddagen var hundarna på balkongen en del.
Tänk att de här två har varit 'bröder' och vänner i NIO år, och de har aldrig varit
osams eller bråkat. Tvärtom har de levt bredvid varandra i konstant symbios och med mycket respekt
sins emellan. Hjärtat smälter när jag ser dem tillsammans så här.
Mina fina killar❤.


Jag har virkat ännu en duk och den här gången i glassiga färger:)

Solstrålen är inte så mycket för att gosa, men ibland vill han vara nära
och kela lite. Här kom han och skulle ligga bredvid mig i soffan en stund.

Kaxmörten har inga problem att koppla av i soffan på kvällen😀.
Annie

1 kommentar:

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!