Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 12 april 2018

Några fångade ögonblick

Jag tar normalt lite fler kort med mobiltelefonen än vad jag visar här på bloggen, så här kommer några olika bilder som jag har tagit den senaste tiden.

Solstrålen kopplar av på sängen medan jag tvättar sängkläder.

Min fina vän Therése (som har bloggen https://gatuhundsbroderna.wordpress.com/)
ordnade så att jag fick hem den nya filmen Murder on the Orient Express.
Så otroligt snällt av henne💝!

Under de soliga dagarna på sommarhalvåret så skiner en stark sol in på mig
i soffan på eftermiddagarna/kvällarna och gör det svårt att titta på tvn. Och trots att
våren är sen i år så har i alla fall vårsolen hittat in genom mina fönster.

Alfahanen och Kaxmörten har gått och lagt sig i sängen på kvällen. Det är
så gulligt att se hur Kaxmörten vilar sitt huvud på Alfahanen❤.

Trevligt att se lite knoppar på en orkidé!

Billiga plättar till middag. Tillsammans med lite lyxigare hjortronsylt.

Solstrålen myser i soffan på kvällen.

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!