Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

söndag 22 april 2018

En liten påminnelse

Igår stötte jag på en av mina grannar och hon berättade att när hon såg program mm om hundar som var misssköta så brukade hon tänka på mina hundar och hur bra de verkar ha det. Hon tyckte det var otroligt att det knappt märktes att jag hade tre hundar i lägenheten. Sedan sade hon att jag verkade vara så bra med mina hundar och bara ville tala om det för mig.

Nu känner hon ju inte alls mig utan har bara sett mig och hundarna tillsammans och vi har växlat några ord då och då, men det var ju ändå väldigt gulligt sagt😊. Själv har jag en förmåga att ibland fokusera på allt jag borde kunna göra bättre för hundarna, såsom ännu mer aktiviteter, bättre mat, mer tuggis, längre promenader etc. Men förhoppningsvis gör jag en del rätt också, och jag hoppas att hundarna är nöjda med sina liv hos mig❤. Ibland krävs det en kommentar från andra människor för att påminna en om att man gör så gott man kan och att det faktiskt kan vara tillräckligt.
Det finns tyvärr sååå många hundar som har det mycket, mycket värre...💔

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!