Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 10 mars 2018

Lugn lördag

Magen har fortfarande inte varit helt ok, plus att Alfahanen har varit lite stel i frambenen, så det har blivit ännu en lugn dag i soffan.
Ikväll såg jag Benjamin Ingrosso vinna Mello, fast jag höll på Felix Sandman så jag är allt lite besviken. Dock känns det ändå ok att Benjamin vann, och förhoppningsvis går det bra i stora Eurovision för honom. Jag får fortsätta att lyssna på mina mello-favoriter på Spotify när jag har tvätt- och städdagar...

Annie

3 kommentarer:

  1. Jag gillade också Felix Sandmans låt bäst, så himla fin! Synd att det var en ballad som vann Eurovision förra året. Benjamins låt är en typisk låt som vi brukar skicka men det hade varit roligt om vi vågat skicka en ballad nu när vi hade två som faktiskt är väldigt bra. Men helt ok med Benjamin. Han var min trea.

    SvaraRadera
  2. sv: jag är också glad över att du bloggar :)
    Att dokumentera hundarna är ju ett bra syfte! Jag startade bloggen för att delge mina scrapvänner mina alster utanför hemsidan, sedan försvann hemsidan. Nu har jag egentligen inte något syfte med vardagsbloggen mer än det jag skrev. Jag vill heller inte ha för många läsare.

    SvaraRadera
  3. Haha, vi verkar ha samma mello-smak alla tre!!!

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!