Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 29 mars 2018

Slitig skärtorsdag...

Idag har jag kämpat på med tvätten och med att plocka undan vardagsskräpet här hemma och göra lite fint inför påskfirandet på lördag. Jag har inte hunnit att dammsuga än eller plocka fram något påskpynt (förutom lite påskdukar), så det finns en hel del att ta itu med imorgon...

Jag har knappt hunnit tänka på att det är skärtorsdag idag, men på eftermiddagspromenaden såg jag två unga tjejer som hade klätt ut sig till påskkärringar och de var så söta! Det fick mig att minnas när jag var barn och ritade egna påskkort som jag och min kompis sedan gick runt och delade ut i grannskapet i förhoppning om att få lite godis som tack..

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!