Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 11 januari 2020

En liten uppdatering

Nu är jag inne på mitt sjätte bloggår och mycket har tyvärr förändrats. Dock har jag varit dålig på att ändra utseendet på bloggen. I princip är jag väldigt nöjd med hur bloggen ser ut, även om jag har konstaterat att vissa bilder i headern är ganska passé. Det var ju flera år sedan jag broderade och det känns som om jag skulle inkludera någon fin bild på vantar istället och ett snyggare virkprojekt... Dock hjälpte syrran mig att få till bilden till headern och det var ingen lätt process så den samlingsbilden får nog vara kvar som den är.

Min lilla blogg-presentation har ju tyvärr inte heller blivit uppdaterad eftersom det hugger till i hjärtat varje gång jag liksom får 'ta bort' Tyson, för hade jag fått bestämma så skulle Tyson alltid finnas med i allt.

Välkommen in i Våran Lilla Vrå! Här bloggar jag - en tjej mitt i livet mitt i Sverige - och mina tre underbara hundar. Jag har haft det kämpigt i många år, men nu försöker jag finna lyckan i livet igen och det innebär ett liv fyllt av hundar, handarbete, sport och en bakad kaka då och då:) Hoppas du får det trevligt här hos oss!

Men idag bestämde jag mig för att ta tag i presentationen och ändrade om en del. Jag låter hundarna få en större roll - precis som de har i bloggen - och berättar också lite mer som till exempel att jag är långtidssjukskriven.

Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.

Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

Jag känner mig nöjd och tycker att presentationen beskriver bloggens innehåll ganska bra. Och självklart nämner jag Tyson som är en så stor del av mitt hjärta och som jag fortfarande sörjer varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!