Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 28 mars 2015

Ögonblick från vår vardag!

I soffan har jag en jättemysig pläd som syrran har gjort. Jag använder den ganska ofta för att hålla fötterna
varma. Dock händer det ganska ofta att när jag lämnar soffan en stund så hoppar Kaxmörten upp och lägger
beslag på pläden! Då kan det se ut så här när jag ska sätta mig igen...:)  

Jag har dekorerat lite till påsk. Nu gäller det bara att hålla bordet rent under veckan fram till påsk...

Nu när vårsolen börja värma så kan hundarna vara på balkongen igen. Mycket uppskattad
hundaktivitetet! Vi bor ju i ett område med mycket hundar så det finns mycket spännande att
spana på!

Nu är äntligen broderiet klart till mormors påskkort! Tack och lov! Det var drygt att brodera med
de små rutorna och det är inte något jag vill göra ofta...

Så här ska det färdigt kortet se ut (efter jag har limmat fast broderiet.)


Kom igen då matte!
Så här sitter Solstrålen och stirrar på mig ibland när han vill mig något.
Den här gången var det mat som vankades i köket...

...och här har Solstrålen bäddat ner sig i den stora hundkorgen:)
Annie

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild du har som öppningsbild. Hundarna är ju för söta och dina handarbeten är jättefina!
    pappa

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!