Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 6 mars 2015

Grön fåtölj och Ingemar-fan!


Idag har jag broderat på den gröna fåtöljen som min korsstygnshund ligger i. Dock började jag tröttna på allt det gröna framåt kvällen, så jag flyttade mitt fokus till kudden som hunden ligger på. Kudden har ett blommönster men själva blommorna är sammansatta av många färger så de tar tyvärr ett tag att brodera. Få se vad jag väljer att fokusera på imorgon, men just nu känns det som om jag vill brodera klart nosen på hunden.

Annars är det ju fredag och Let's Dance-time. Jag måste säga att jag är väldigt imponerad av årets deltagare; både deras förmåga att dansa och att tv4 har lyckats få så många 'kända' kändisar att ställa upp:) Som sportfåne är så klart Jonas Björkman och Ingemar Stenmark mina favoriter! Jag har redan röstat på Ingemar Stenmark och jag kan se mig själv göra det varje fredag för jag vill se honom hela vägen till finalen - han är en så fascinerande person. För att inte tala om hur rolig han faktiskt är:) Jag tror han kan bli riktigt duktig också - han är ju en sådan vinnarskalle och han tävlar tillsammans med Let's Dance värsta vinnarskalle Cissi. Kan Steffo så kan Ingemar Stenmark!

Vilka är era favoriter i Let's Dance?

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!