Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 3 mars 2015

Idag borde jag...

Jag vaknade idag och visste att det var ett antal saker jag BORDE göra, såsom...
-diska
-dammsuga
-torka golv
-städa toaletten
-rensa på vardagsrumsbordet.

Men av någon anledning så gick timmarna och jag och hundarna var ute och lekte...jag läste bloggar...jag var och handlade mat...jag tittade på den engelska tv-deckaren Lewis...jag broderade mera bakgrund på min hundtavla...

...men ingenting blev gjort på min BORDE-lista...hmm...
Det blev en skön dag då jag gjorde det jag VILLE göra istället.
Och det är något som också alltid borde vara på min BORDE-lista:

Göra saker jag mår bra av.

Få se om jag orkar ta itu med resten av listan imorgon.

Annie

1 kommentar:

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!