Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 1 januari 2016

Mina pälsklingar!

Idag när vi var i hundgården passade jag på att ta några fina nyårsbilder på mina älskade, älskade sötnosar!


Önskar bara att det hade kunnat vara en vacker snövit bakgrund passande ett foto taget i januari...


Gott Nytt År mina pälsklingar!
 
Tack och lov för att ni finns i mitt liv och för att ni fyller varje dag med kärlek, sällskap och livsglädje!
 
Matte Annie

1 kommentar:

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!