Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

söndag 31 januari 2016

Min nya underbara bok:)

Så, nu har jag alltså fått en specialbeställd jättefin 'bloggbok' av min underbara, kreativa syster:)

Jag har känt ett tag att det skulle vara trevligt att ha någonstans där jag skriver ner mina tankar och ideér runt allt som har med mina tre bloggar att göra. Jag är en sådan som mycket hellre har en bok (till skillnad från en Ipad eller telefon etc) där jag skriver ner mina planer och listor mm; jag har ju redan fått en jättefin 'julplanerare' och en specifik julbok av syrran. Jag har också fått en hemmagjord receptbok där jag planerar att sätta in mina sommarrecept. Så för några veckor sedan så nämnde jag mina funderingar på en egen speciell 'bloggbok' till syrran, och som tur var så verkade hon intresserad av ett sådant skaparprojekt och igår fick jag hämta hem min nya 'bloggbok'...


...som jag längtar efter att göra till min egen:)

Har ni sett vilken fin dekoration på framsidan?


Min syrra vet ju förstås att mina favoritfärger är lila och rosa och de här pappersblommorna är så fina, men det jag verkligen älskar är bladen som är gjorda av bokpapper; så häftiga!

Inuti boken finns vackra fickor fyllda med jättesöta kort i vintage handarbetstema, och man kan skriva på kortens baksidor om man vill:)




Det finns också fyra små handgjorda jättesöta anteckningsböcker...


...med mycket utrymme för mina tankar, funderingar, planer och drömmar för bloggarna:)


Återigen känner jag mig väldigt lyckligt lottad som har en sådan underbar syster som är så kreativ, och villig att lägga ner mycket tid på att skapa något så fint till mig!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!