Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 27 januari 2016

En liten stund av Lycka

När jag känner mig trött (redan när jag kliver ur sängen på morgonen), írriterad (när mina tre hanhundar ska stanna och nosa på varenda centimeter), urless (på det här gräsliga gråa slaskvädret vi har fått), less (på min ekonomiska situation) och allmänt grinig, är det extra TREVLIGT när en ny inspirerande och färgglad korsstygnstidning...

 
...dyker upp i brevlådan fylld med härliga projekt som t ex material till dessa söta kort...


...och många andra underbara korsstygnsprojekt och ideér som fyller mig med positiv skaparlust och gör min själ lycklig för en stund:)

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!