Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

söndag 17 januari 2016

Inte så pigg idag...

Idag har jag inte känt mig så pigg. Jag var såå trött när jag vaknade och det kändes som om jag skulle kunna ha stannat i sängen hela dagen. Och magen krånglade och huvudet värkte... Syrran och jag hade planerat att ses, men det var bara att avboka; jag tog mig inte många meter från soffan idag.
Eftersom jag inte mådde bra orkade jag inte brodera så mycket; det krävs ju liksom att huvudet är med när man ska räkna korsstygn mm. Dock hann jag få klart ett projekt innan jag somnade i soffan och det är den här fina lilla tavlan:


Ska bli jättekul att ha den här framme nästa jul:)
Nu hoppas jag bara att jag mår bättre imorgon så att jag orkar brodera mera - har ett sådant otroligt sug efter att brodera just nu!

Annie

1 kommentar:

  1. Krya på dig! Söt tavla, härligt med lite julb rederi så man kan ha kvar julen i tankarna.

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!