Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 6 november 2015

Tillfällig paus...

I natt sov jag väldigt dåligt; det var konstiga drömmar och hundar i sängen mm:(
Så det kombinerat med att jag knappt har vilat någonting den senaste veckan och dessutom känt som om jag har en förkylning på väg, innebar att jag var tvungen att ta en vilodag idag.
Det var välbehövligt måste jag säga! Jag tittade på film och broderade på julklappar mm och det var sååå skönt! Nu hoppas jag på en god natts sömn så att jag är redo att köra järnet igen imorgon - listan på vad som ska göras innan adventsfikat är ganska lång och nu är det bara tre veckor kvar...!

Annie

2 kommentarer:

  1. Jag känner att jag är som i en stor vilopaus.. som jag är i behov av trots att jag hade några semesterdagar vecka 44. Mina dagar är ju full fart från 04.50-20.30 ungefär.. och sedan är jag helt galet slut och har ändå en del "måsten" kvar efter att Alva somnat. Just nu gör jag inte mycket utöver det jag måste... så lite lägligt är det kanske med strulet med bloggo - att det kom just nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ibland måste man bara trycka på pausknappen för att inte köra in i väggen...! Jag har ju redan gjord det en gång och numera har jag lärt mig någorlunda att läsa kroppens signaler...

      Radera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!