Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 19 november 2015

SNÖ!!!

I morse ringde syrran och väckte mig - enligt avtal - och berättade att den första snön för den här vintern föll! Det var inte så mycket, men det blev lite vitt på marken..
.

...och efter ett tag så snöade det lite mera så då blev gräsmattorna riktigt vita och fina:)


Det mesta har förstås försvunnit nu på kvällen tack vare snöblandad regnig nederbörd, men det är i alla fall tre minusgrader ute så kanske vi får se lite mera vitt komma från himlen...? Om inte annat hoppas jag som alltid på snö till julen:)

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!