Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 16 november 2015

Lite-av-varje-dag!

Idag är en sådan där dag när jag har haft fullt upp men det är inte så mycket att skriva om egentligen...
Jag har gått hundpromenader.
Jag har pysslat med en massa julklappar.
Jag har gjort i ordning mitt senaste julbroderi så att jag kan sätta upp det på väggen.
Jag har bakat två saffranslängder med vit choklad till Adventsfikat.
Jag har bakat saffransskorpor (men kommer att behöva baka en sats till för mormor ska få en egen låda med saffransskorpor).

Jag borde ha slagit in julklappar och jag borde ha juldekorerat balkongen men förhoppningsvis kan jag göra det imorgon:)
Imorgon ska jag också få hit pysselsällskap vilket borde göra hundarna glada - de ÄLSKAR när vi får besök här i Våran Lilla Vrå!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!