Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 20 november 2015

Ännu en dag...

...full av förberedelser inför adventsfikat och julen! Det blev ett antal hundpromenader, julfix på balkongen och i sovrummet, mera julklappspyssel och julklappsinslagning och bakning. Kokoskakor, pepparkakor, pepparkakskex och pepparkaksskorpor. Mina tre ugnsplåtar har gått varma under kvällen om man säger så..:)

Hundarna passar på att hänga på balkongen medan jag gör i ordning julbelysningen...
 Annie

2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev på balkongen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det får duga:) Tycker det blir lite extra festligt med några julkulor:)

      Radera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!