Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 9 november 2015

Cinder...Ella!

1Idag har jag varit trött och haft huvudvärk, så det var skönt med en lugn filmdate hos Bästa T för mig och Alfahanen:)
Vi tittade på den nya versionen av Walt Disney's Cinderella...


...och den filmen var alldeles, alldeles underbar:)

De har verkligen lyckats göra sagan och Walt Disney's orginalversion rättvisa...


...samtidigt  som de har gett berättelsen om Cinderella en lite modern uppfräsching:)
En toppenfilm om man gillar sagor, Walt Disney och romantik:)


Annie

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte också filmen var UNDERBAR!! Men Alva föredrar de tecknade/animerade sagorna...

    SvaraRadera
  2. De har ju sin charm förstås:) Men den här måste jag bara ha..! Det var verkligen en feel-good movie, även om hon har det tufft ibland...

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!