Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 16 december 2015

Julklappsfunderingar

Idag har jag försökt fokusera på att få klart lite julklappar. Ibland undrar jag varför jag inte går ut i affärerna och köper mina julklappar - det skulle vara mycket enklare och mycket mindre tidskrävande. En del av mina julklappar lägger jag minst 50 timmar på så det krävs planering och kan lätt bli lite stressigt att få dem klara...!
Men trots att jag stressar över julklapparna så týcker jag att det är mycket roligare att ge bort saker som jag har gjort själv; det känns mycket personligare:) Därför är det så tråkigt just nu med familjens tonåringar eftersom de för det mesta inte uppskattar sådana julklappar utan vill köpa sina saker själv... Kul för dem men tråkigt för mig. Men det tar ju i alla fall inte så lång tid att fixa deras julklappar...:)

Annie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!