Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 24 december 2015

GOD JUL!

En riktigt GOD JUL önskar jag er! Och så snart som Julaftonen är bakom mig så lovar jag att återgå till mina dagliga blogginlägg:=)
Det har bara varit så vansinnigt mycket som jag har velat göra innan Julaftonen...! Helt vansinnigt egentligen, men så otroligt svårt att skippa saker som känns som julmåsten för mig! Har inte riktigt lärt mig/lyckats med det än...

Vill ni läsa lite mer om dagen före doppareda'n här i Våran Lilla Vrå så kan ni kolla på DET HÄR inlägget på julbloggen!

På återseende på juldagen!

Alfahanen...


...och Kaxmörten njuter av sina paketkalendrar:)


Min underbara lilla julhylla i hallen:)
 
GOD JUL!
 
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!