Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 2 december 2015

Sötmörten:)

Min lilla Kaxmört har verkligen två helt olika personligheter.
Ena sekunden kan han vara helt rabiat när han ser en annan hanhund som han inte gillar, eller om han blir riktigt arg på Solstrålen - vilket inte är ovanligt... Då har han svansen rätt upp i vädret, reser ragg och beter sig som om han vägde 100 kg. Vilket han förstås gör enligt honom själv - jag har inte haft hjärta att berätta för honom att han bara väger en tiondel av det...:))
 
Sedan har vi den andra sidan av Kaxmörten. Den lilla söta hunden som viftar på svansen konstant, lägger sig tätt, tätt intill mig på soffan, vill bli klappad och kliad, och rullar ihop sig som en liten, liten boll under någon filt. Den sidan av honom som fullständigt smälter mattes hjärta:)





Kan man vara mycket sötare än så här?!
Inte enligt matte i alla fall:)
 
Annie

1 kommentar:

  1. Sedan har vi Lille Bäbisen hos mig och "Pappa Lipton". :-)
    Så liiiten och söt, flinar och viftar på svansen och vill alla så väl.
    Vår "Lillmört" <3
    Kram,
    T

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!