Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 7 december 2015

Det blev inget mer än tvätt idag...

Idag har jag tvättat i tvättstugan. Jag hade tankar på att också ta fram lite tomtar och min lilla konstgjorda julgran till sovrummet, men tyvärr så tog tvättstugan - som vanligt - ut sin rätt och jag har inte orkat göra något annat än att handarbeta mellan turerna ner till tvättstugan. Jag hoppas att jag har lite mer energi imorgon, och då hoppas jag också att jag och syrran ska kunna åka och köpa en riktig, livs levande gran till mitt vardagsrum. Synd bara att man inte kan åka och köpa sig lite snö...:) Nu ska jag försöka ta igen mig framför tvn och och som vanligt på tvättdagen så står jag väl i sovrummet sent ikväll och
försöker få någon ordning på mina nytvättade sängkläder...


Kaxmörtens plats medan han väntar på att jag kommer tillbaka från tvättstugan:)

Annie
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!