Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 27 augusti 2015

Filmdate och broderi

Idag var det filmdate hos Bästa T:)
Vi människor tittade på första Sagan om ringen-filmen medan Alfahanen flyttade sig mellan deras balkong och sängen i T:s sons rum...


...där Alfahanen sov riktigt gott:) Han har fått special-tillstånd att ligga där:DD

Hemma så broderar jag just nu på min jultavla som jag började med för över tio år sedan, när jag fortfarande bodde i England. Så här såg den ju ut när jag grävde fram den ur gömmorna för en dryg vecka sedan...

 
...och så här långt har jag kommit nu:
 

Det skulle kännas väldigt bra att få klar den här - det är ju liksom på tiden...haha!

Annie

3 kommentarer:

  1. Jag gillar era filmdejter :) Så skönt Alfahanen verkar ha det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi med! Det är verkligen en vardagslyx som både jag och T uppskattar jättemycket!!! Om vi inte träffas på några veckor och tittar på film brukar vi båda få abstinensbesvär...haha!

      Radera
    2. Förresten, även mina hundar och hennes hund gillar dem jättemycket! Den hund som får följa med mig brukar vara jättemallig...haha! Tyvärr får Solstrålen alltid stanna hemma eftersom T:s gamla hund inte riktigt orkar med min lilla tornado:))

      Radera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!