Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 17 augusti 2015

Filmdate med Hobbit!

Så var det återigen dags för en trevlig filmdate med bästa T! Vi dukade upp hembakad mjuk pepparkaka och speciella hembakta biskvier till T...


...tillsammans med goda blåbär och vindruvor. Vi tittade på andra delen av 'Hobbit - Smaugs ödemark' och hann också börja på den tredje Hobbit-filmen. Ser fram emot att se klart den filmen våran nästa filmdate eftersom jag bara har sett den en gång på bio. Annars så har jag sett Hobbit-filmerna säkert fem gånger och Sagan om ringen-filmerna minst tio gånger!

Jag hade med mig Kaxmörten till T den här gången, och han var så stolt och mallig att han fick följa med matte:) Självklart plockade T fram en egen filt åt lillprinsen så han kunde kurra ihop sig nedanför soffan där jag satt...


Annars kan man ju inte gå på filmdate om man är en liten Kaxmört!

Annie

2 kommentarer:

  1. Han ser ut att ha det jättemysigt där han ligger och myser i filten :) Och jag är säker på att ni hade mysigt med, du och T.

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!