Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 7 augusti 2015

En till sötnos:)

Idag broderade jag ännu en liten figur..!.


Visst är den söt? Älskar den här serien av sötnosar (designad av Lucie Heaton) och tack och lov så har jag flera kvar att brodera:))

Imorgon ska Solstrålen och jag iväg på äventyr så ni kan se fram emot mycket bilder från en händelserik dag. En helt ny spännande utmaning för Solstrålen som riskerar att köra slut även på matte:))

Annie

2 kommentarer:

  1. Jag håller med.. den där serien är helt bedårande!!!! Sånt hade jag gärna prytt Alvas rum och saker med när hon var mindre! Brukar du sälja dina alster t ex på nätet?

    Men du.. nu blev jag ju supsernyfiken på vad det är för äventyr ni är ute på!! Längtar tills nästa blogginlägg kommer! :)

    SvaraRadera
  2. Nej, jag har aldrig sålt något utan broderar bara till mig själv eller som presenter att ge bort. Det tar en sådan tid att brodera att man skulle aldrig få tillbaka det riktiga värdet på det som man gör. Då ger jag hellre bort saker av kärlek och hoppas att det blir uppskattat av mottagaren:)

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!