Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 6 augusti 2015

Idag...

... har det varit ganska fullt upp och jag hade planerat att lägga in härliga bilder på nybakade kanelbullar och hundar som leker i hundgården i solskenet...

...men tyvärr ville inte Blogger lägga upp bilderna åt mig - och er - så ni får förställa er varma, nybakade, väldoftande bullar i mitt kök och tre glada hundar som har det mysigt tillsammans i solen i hundgården på eftermiddagen:)

Nu ska vi alla krypa i säng efter en riktigt lång dag!

Annie

3 kommentarer:

  1. Men guuud vad jag blev sugen på bullar nu!!!! Jag försöker äta lite bättre nu (jag är ju en gottegris!!!!!), så jag tänker på mat hela tiden :)

    Irriterande när inte bildfunktionen funkar. Det är ju sååå kul med foton!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så mycket som du promenerar så borde du kunna äta vad du vill - du måste ju bränna jättemycket kalorier! Fast i och för sig finns det ju faktiskt andra anledningar än själva vikten som gör att man vill äta 'bättre'...

      Radera
    2. Så tänkte jag med, för jag snittar ju på 17.000 steg om dagen ungefär... men det beror ju lite på VAD man stoppar i sig (när man är sugen på att äta konstant!!). Jag vill faktiskt gå ner några kilon... har gått ner 6 kg sedan jag fick hem Denniz för 9 månader sedan, men jag jag märker skillnad nu när jag planerar det jag ska äta i förväg - även godiset. Men jag tillåter mig inte att äta godis däremellan som jag gjort innan... Det är inte viktigast att det syns på vågen, utan att man själv känner skillnad. Och det gör jag både inuti och utanpå! Och man får mer energi när man äter bättre. MEN.. det är dyrare...

      Radera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!