Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 13 april 2020

Trevlig repris

Hade allt varit som vanligt i världen så hade jag haft fullt upp att titta på Stanley Cup-slutspelet på min ishockeykanal. Och förhoppningsvis - förutsatt att de hade gått till slutspelet vilket såg lovande ut när de stoppade NHL😢 - hade jag fått våndas varje gång Nicklas Bäckström och Washington Capitals spelade. Men så blev inte fallet.
Mina sportkanaler har jag kvar, och det går repriser hela tiden så jag kan sätta på ishockeykanalen, Viasat Hockey, och lyssna på de välbekanta ishockey-kommentatorerna en stund och låtsas att allt är som vanligt. Viasat har varit vänliga nog att sänka priset på sportkanalerna nu när de inte visar live-sport och det är ju väldigt bussigt måste jag säga.
Förutom att visa ishockeymatcher från tidigare i år så har de också börjat visa repriser på gamla Stanley Cup-finaler och jag har hoppats att de skulle visa den finalserien i 2018 då Capitals blev Stanley Cup-mästare. Och idag har de börjat visa de fem matcherna de spelade i finalen mot Vegas Golden Knights vilket jag är jätteglad för! Att återuppleva delar av den underbara sommaren är ju inte helt fel just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!