Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 20 april 2020

Minnen❤🐾❤

Jag rensade datorn på lite bilder idag, och som vanligt blev det en känslomässig 'trip down memorylane'.

Min älskade Solstråle som valp för åtta år sedan. Tur jag inte visste hur mycket han skulle
testa mig😉. Men jag visste inte heller hur ofta han skulle få mig att skratta😂.


Och här har vi Kaxmörten för 11 år sedan (datumet stämmer INTE). Helt sjukt att benet är 
större än honom😂.
Jag bara önskar att jag hade tagit mera kort på både Kaxmörten och Solstrålen när de var valpar...
Hundar växer ju så otroligt fort och det är ibland svårt att hänga med med kameran...

Och min älskade Tyson❤❤❤.
Det här kortet har jag säkert visat förut för jag ÄLSKAR DET! Jag hoppas att jag
någon gång kommer mig för/har råd att förstora det och hänga upp det på vägen för 
det är min underbara älskling i ett nötskal.

Så otroligt fint kort på Kaxmörten😍. 
Jag är i allmänhet värdelös på att ta kort, men ibland får till och med jag till det...

Det är något speciellt med svartvita kort, och det här kortet på Solstrålen får mig alltid
att le😍. Det är något med kombon nos-ögon-öron som är så fin❤

Och här har en ung Solstråle hittat en av de här liggplatserna som ingen annan tänker på😂😍

Fina Tyson. Jag minns så väl känslan av att stryka händerna mot hans mjuka päls; det 
är som om den underbara känslan är inpräntad i mina händer för evigt. 
Mitt hjärta❤❤❤. 

Underbara sommarminnen från tiden när det ibland var fullt av fina hundar på min balkong.
❤❤❤❤❤

1 kommentar:

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!