Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 5 april 2019

Vad hände?!

Idag har jag känt mig såå trött... Misstänker starkt att det är en reaktion på allt jobbigt som händer just nu. Imorse låg jag i sängen och drog mig och lyssnade samtidigt på regndropparna utanför fönstret...och sedan drog jag bort gardinerna och tittade ut...


...och brast ut i ett högt 'ÅH HERREGUD'!!!
Vad hade hänt med gårdagens sköna vårväder?!


Alfahanen var dock nöjd med lite mer snö att rulla i och Solstrålen hade fullt upp att fånga snöklumpar och gräva i snön. Jag var dock inte road och Kaxmörten gillade inte heller vädret och underlaget, speciellt när det övergick till ett enda stort hav av snöslask. Han gillar ju inte att bli blöt.
I morgon ska det bli varmt igen så det kommer att bli väääldigt slaskigt😠…

På grund av stressen över tv-haveriet mm så har jag tyvärr kommit av mig lite grann med Vårkänslor CAL och det känns väldigt tråkigt; jag mådde ju så bra i början i veckan...
Men jag försöker i alla fall att komma ikapp med min påskfärgade variant eftersom jag har tänkt ha den på mitt vardagsrumsbord till påsk om två veckor. Nästa del kommer inte ut förrän på måndag så jag ska nog kunna hinna ikapp...

Annie

2 kommentarer:

  1. Hej! Hoppas du mått bättre i helgen! Jag väntar på att få se hur dina olika färgkombinationer på löparna blir, så jag hoppas du hittar lust och ork att virka igen.
    Tråkigt med snö, lika glad som man blir i början av vintern, lika tråkigt tycker man det är nu.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du snart får känna dig piggare. Själv känner jag alltid av tidsomställningen och igår stängde jag faktiskt av alarmet på morgonen och sov ut trots att jag vet att jag då får svårare att somna på kvällen.

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!