Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 24 oktober 2016

Vad otroligt överraskad jag blev när...

...min pappa ringde upp mig i eftermiddags och undrade om jag kunde bjuda på en kopp kaffe?

VAAA??? SKOJAR DU???
(Pappa bor två timmar härifrån så han dyker definitivt inte upp titt som tätt här hemma...)

Jag var tvungen att fråga honom flera gånger om han skojade med mig, men det gjorde han inte tack och lov!

Och helt plötsligt förvandlades en vanlig regnig och lite deppig dag till en högtidsstund när min älskade pappa helt plötsligt satt i min soffa och drack kaffe och åt pepparkakor:)))))

Det var så otroligt oväntat men samtidigt alldeles UNDERBART att helt plötsligt få varma kramar av min älskade pappa och en trevlig fikastund pratandes om allt och ingenting:)
En helt vanlig grå och trist vardag blev plötsligt mycket trevligare!

Tack för besöket pappa!
Jag älskar dig!

Stor Kram från din äldsta dotter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!