Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 10 oktober 2016

Det har varit en kämpig helg och därför finns det inte så mycket att skriva om. Idag har jag försökt att pyssla lite, och jag har handarbetat lite, men utanför fönstret regnar det och inombords känns det tungt. Det är dock skönt att ha stöd från min underbara familj vid sådana här tillfällen, och jag är också otroligt tacksam för mina älskade hundar som tar hand om mig, håller mig sällskap och stöttar mig när livet är jobbigt.

Nu ska jag krypa i sängen och jag hoppas att den kommande veckan blir lugn och utan jobbiga överraskningar...

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!