Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 6 april 2017

Idag har jag...

...varit ute med hundarna, men mössan är fortfarande på; litar inte på vårvädret än...

...masserat Alfahanens framben eftersom han verkade lite stel.

...tittat på NHL-ishockeyn och funderat på om detta blir året då Washington Capitals kan gå hela vägen i Stanley Cup-slutspelet. Hoppas, hoppas, hoppas!!!

...virkat på en färgglad stolsdyna som jag ser fram emot att börja använda lagom till påsken.

...tittat på The Real Housewives of Beverly Hills och förundrat mig över deras lyxliv...

...sett Brynäs förlora andra matchen i rad i semifinal-spelet. De blir nog inte ishockeymästare i år...

...gjort Maxibullar (med hjortronsylt som tillbehör) till middag igen.

...blivit tacksam att min Året Runt-tidning äntligen dök upp, även om det var några dagar för sent...

...läst att Jens Byggmark slutar med sin slalomkarriär på grund av långvariga skadeproblem. Tråkigt, speciellt med tanke på att nästa säsong är en OS-säsong...

...pratat med min pappa som snart ska operera sina ögon. Känns lite nervöst.


Som ni märker...en helt vanlig dag.

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!