Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 11 juli 2018

Nu är jag less...

... på att inte ha någon energi, och att gå omkring och ha ett sug efter skräpmat hela tiden, och inte orka virka något mer avancerat än den enklaste grytlappen...!

Jag har i alla fall virkat ännu en grytlapp till syrran och svågerns husvagn...



...och så blev det ännu en rosa-aktig grytlapp i restgarner till mig själv...


Efter tio på kvällen gick Kaxmörten ut på balkongen en stund och satt och tittade...


Jag misstänker att han hoppades att någon snygg fyrbent tik skulle strosa förbi...!
Själv tyckte jag att kvällshimlen var ganska fin!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!