Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

söndag 4 september 2016

Livet i soffan:)

Jag har haft en sådan skön helg igen, och det känns lite vemodigt att den är över...
Älskar när jag kan boa ner mig i soffan med sport på tv, hundarna omkring mig, doftljus på bordet och ett handarbete i händerna...då är livet underbart att leva!

Så här kan det se ut när jag sitter i soffan och myser...


Ifall ni inte känner igen de där tassarna så kan jag tala om att det är Kaxmörten som ligger och myser på min filt:)
Och om ni undrar vad jag virkade så blev det denna lilla skapelse...


Kul att se de fina hjärtanen växa fram:))

Tyvärr vet jag att det nog inte blir så mycket soff-tid imorgon eftersom det står tvättstuga och städning på programmet...suck!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!