Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 10 september 2016

En lördag i september...

...går vi till hundgården på förmiddagen och Solstrålen passar på att springa...

...medan Alfahanen har koll på frisbien (hur stavas det egentligen?!)...

...och Kaxmörten njuter i solskenet:)

...njuter Alfahanen av att ligga på balkongen.

...tittar jag på Zlatans ligamatch på Viaplay.se.  Kul att se honom lyckas
i Premier League!

...bakar jag fruktbröd.

...skriver jag ett inlägg på min JULBLOGG.

...är soffan full av sovande hundar och handarbetsprojekt:)

...får hundarna lite lördagsgodis:)

...lagar jag kycklingcurry till middag.

...kopplar jag på kvällen av med handarbete och ishockeymatch på tvn
mellan Sverige och Finland.
Annie

1 kommentar:

  1. Vad mycket du hinner med! Älskar utomhusbilderna av killarna!!

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!