Välkommen in i Våran Lilla Vrå! Här bloggar jag - en tjej mitt i livet mitt i Sverige - och mina tre underbara hundar. Jag har haft det kämpigt i många år, men nu försöker jag finna lyckan i livet igen och det innebär ett liv fyllt av hundar, handarbete, sport och en bakad kaka då och då:) Hoppas du får det trevligt här hos oss!

tisdag 13 september 2016

Bio igen!



Idag var jag på bio igen! Det måste vara ett rekord för mig, och det är återigen tack vare min goda vän P som fick tag på ytterligare gratis biobiljetter:)

Den här filmen heter Snowdon och regissören var Oliver Stone och det var en riktigt bra film! Den är ju baserad på en sann historia som grep tag i en från första början. Väldigt tänkvärd var filmen också, och jag varmt rekommendera den eftersom den handlar om ämnen som rör oss alla i den här världen vi lever.

The real Edward Snowdon
Annie

2 kommentarer:

  1. Härligt med lite bio-lyx!!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hade inga speciella förväntningar, men den var väldigt, väldigt bra!

      Radera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!