Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 5 mars 2019

Medan jag väntar...


Frida's Flowers-filten har lämnat ett stort tomrum efter sig. Jag har liksom inget virkprojekt just nu som riktigt griper tag i mig och som jag längtar efter att virka på när jag vaknar på morgonen och det saknar jag. Men något måste jag hålla på med så jag virkar på en UNITY SHAWL , en långsmal sjal som jag ska använda som halsduk och som jag började på förra året. Det är ett kul mönster att virka och garnet är Scheepjes Wanderlust, ett av mina absoluta favoritgarner eftersom det är melerat, supergosigt och supermjukt.
Men jag kan ändå inte låta bli att drömma om något nytt underbart inspirerande virkat filtprojekt att hugga in på…

Annie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!