Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 24 januari 2019

Jobbigt var ordet

Den senaste veckan har varit ovanligt tung för mig. Jag har känt mig lite nere och ganska trött. Dessutom fick jag mensen så nu har jag även jobbig magvärk som tar mycket energi. Igår kväll hade jag tänkt skriva ett inlägg, men jag fick besök av en vän och sedan skulle jag titta på handboll och så blev jag jättetrött och ville bara gå och lägga mig...och glömde helt bort bloggen. 
Jag har i alla fall lyckats virkat lite mer på Fridas Flowers, men jag orkar inte skriva ett inlägg om det idag...hjärnan är helt slut nu.

Mitt favoritlag Washington Capitals har det också lite jobbigt nu. Första halvan av årets NHL-säsong började de bra, men nu har de förlorat många matcher på slutet och jag börjar bli lite orolig. Som tur är så har de en paus nu på över en vecka innan nästa match, och den pausen kan laget behöva.

Nu ska jag ge hundarna mat, gå en liten kvällsrunda och sedan är det sängen som gäller. Ska bli så skönt att sova!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!