Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 16 januari 2019

Filmtisdag

Idag har jag knappt varit hemma.
På förmiddagen var jag ute med Kaxmörten och Solstrålen. Sedan gick jag och Alfahanen till Bästa T för filmdate. Vi tittade klart på den gamla filmklassikern My Fair Lady med underbara Audrey Hepburn.


Sedan började vi titta på Pirates of the Caribbeann innan det var dags för mig och Alfahanen att gå hem till de andra hundarna.

På kvällen kom syrran och hämtade mig och mitt gäng och vi åkte hem till dem och åt middag och tittade på en jättemysig och romantisk (jul)film.

En trevlig dag men nu ser jag fram emot att vara hemma imorgon och få virka lite mer:)

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!