Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 16 oktober 2018

Lugn tisdag

Idag har jag varit lite trött. Alfahanen hade något problem med tassen igår kväll och då blir det genast lite oroligt inombords och svårt för mig att koppla av och sova bra. Tack och lov har jag inte märkt att han stör sig nämnvärt över tassen idag, så förhoppningsvis kan jag sova bättre i natt.

Annars har jag och Kaxmörten varit på filmdate hos Bästa T  och vi tittade på sista Twilight-filmen. Normalt sett är det sedan umgänge med syrran på kvällen på tisdagskvällarna, men vi kände oss båda lite trötta så vi bestämde oss för att ställa in det idag och satsa på nästa tisdag istället.

Så det har blivit virkning och fotboll på tvn ikväll istället, och jag har faktiskt lyckats avsluta några projekt vilket känns jätteskönt. Den här veckan är det verkligen fokus på julklappar, för sen kommer jag att dra igång med julbak och annat julpyssel så då blir det lite mindre tid för julklappstillverkning framöver...

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!