Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

söndag 28 oktober 2018

Alfahanens snöiga stund

Jag trodde jag hade lagt upp det här inlägget igår men tydligen var jag lite för trött och missade det...så här kommer det 10 timmar för sent!

Idag har det snöat!
Jag vaknade 05.30 och eftersom jag visste att man hade pratat om snö så kikade jag ut genom fönstret och då var det vitt ute...


Jag var sååå sugen på att gå ut, men nöjde mig med att ta ett kort och sedan gick jag och lade mig igen och sov några timmar till.

Jag har skrivit om dagens snö och de senaste dagarna på JULBLOGGEN, men här kommer lite mer bilder på min älskade Alfahane. Han har ju alltid älskat snö och jag är glad att han även nu i höst får chansen att uppleva snö igen.


 De senaste dagarna har han varit ganska trött i kroppen, men jag ville ändå att han skulle få chansen att njuta lite av snön så vi var ute själva en stund så att han fick nosa omkring i lugn och ro utan en Solstråle som far runt överallt.




Det är bara att ta en dag i taget och se till att varje dag blir så fin som möjligt för honom❤❤❤.

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!