Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 20 augusti 2018

Papperskopior på gång...!

Jag har kanske nämnt att jag vill göra ett collage/minnestavla av Washington Capitals Stanley Cup-vinst i år...? Jag har ju lite autografer mm, men jag behöver ju bilder också för att kunna sätta igång. Som alla andra nuförtiden så har jag ju massor av bilder på datorn, men det har jag ju ingen nytta av när jag ska göra tavlan.

Så jag har tittat runt på internet för att hitta något fotoställe där jag kan få lite kort framkallade till en billig peng, och till slut hittade jag ett erbjudande där jag kunde få 50 kort framkallade gratis...men med tillkommande porto förstås.


Erbjudandet gick ut i dag så det var bara att slå till. Jag passade dessutom på att välja ut några bilder med hundarna. Jag har några fina bilder på mig och hundarna som jag gärna skulle vilja förstora och sätta upp på väggen här hemma, men än så länge är det för dyrt så det kanske blir ett ihop-plockat hundcollage också så länge...

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!