Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 14 juni 2018

Sweet Caroline

Eftersom jag ska ha gäster här på söndag och behöver göra födelsedagsfint här hemma, så har jag försökt avsluta en del virk/dekorationsprojekt den sista tiden. Det senaste blev den här virkade kudden efter det underbara mönstret SWEET CAROLINE CAL som jag började med förra året...


Min första tanke var att virka två olika kuddar men eftersom jag blev kär i båda två och börjar få väldigt dåligt med plats här hemma för alla virkade saker så bestämde jag mig för att virka ihop dem så att jag fick EN kudde med två olika sidor! Superpraktiskt!

Jag bad Solstrålen att vara med när jag tog bilder på mina fina virkade kuddar i soffan..




Det kan ju liksom inte bli fel när man kan ha en söt beagle med på sina kort!


Det är ett så otroligt fint mönster och när jag tog korten blev jag väldigt sugen på att virka efter det igen...önskar bara att jag hade plats för allt fin jag är sugen på att virka!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!