Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 21 juni 2018

Ögonblick från dagen som gick...

I natt har Nicklas Bäckström besökt NHL Awards i Las Vegas där ett antal
priser har delats ut till de bästa spelarna i NHL. Jag tröttnar aldrig på att se Nicklas
Bäckström hålla i Stanley Cup bucklan!!!

Syrran påminde mig om att jag inte visade de fina tavlor jag fick av henne när 
jag fyllde år, så här är en av dem💜💜💜!


Jag fick ett presentkort på Arken Zoo i födelsedag, och idag var 
jag där och handlade godsaker. Jag såg den här 'mattan' som 
man ska kunna gömma små godisbitar i...och jag undrar om man 
inte kan göra något liknande själv...eller vad säger du, syrran??

Alfahanen poserar med godsakerna som jag köpte på Arken Zoo till honom och 
hans brorsor. 

Jag är helt kär i den här duken och de här färgerna...

...skulle kunna ta massor av bilder på den...för att inte tala om att
att allt jag vill göra är att virka på den😀

Idag har det känts som höst i luften och hundarna ville gärna
gosa ner sig i soffan, och då gärna på min favoritplats.

För en gångs skull så var det så pass mörk ute att det var passande
att tända lite doftljus.

Jag har bakat ett par pavlovas för vårat midsommarfirande imorgon.

Självklart var jag tvungen att äta lite hemmagjord blåbärsglass med maränger.
Den blev verkligen lyckad och jag kommer nog att göra den här glass-smaken igen!
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!