Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 11 oktober 2017

Såå trött...

...har jag känt mig idag.
Kombinationen av att ha fått mensen och en Solstråle som behövde ut vid 6-tiden på morgonen gjorde att jag har känt mig alldeles däckad idag. Trots det var jag ute med hundarna en hel del på förmiddagen eftersom jag och Kaxmörten skulle på filmdate hos bästa T. Sedan var det planerat att jag skulle följa med Linnea på gymnasiemässa på kvällen, men när svågern plötsligt blev hemma från jobbet och bestämde sig för att följa med istället så dröjde det inte lång stund förrän jag somnade på soffan i stället på kvällssidan. Dock hade jag satt på alarmet på telefonen så att jag inte skulle sova alltför länge. Risken fanns att jag annars hade sovit fortfarande, tre timmar senare...

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!