Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 14 juli 2015

Mmm

Just nu är jag utan min antidepressiva medicin, eftersom jag missade att förnya receptet i GOTT om tid och nu får jag vänta på att dåligt bemannad hälsocentral ska förnya det. Jag vet inte om kroppen/knoppen känner av det än - det har bara gått några dagar - men jag har känt mig lite låg de senaste dagarna. Det har bara blivit turer till hundgården med hundarna och mera broderande och julklappsplanering.

Idag broderade jag bland annat den här bokstaven.


Det är skönt att ibland brodera något litet som blir klart på bara 2-3 timmar:)

Nu är det bara att hoppas att hälsocentralen gör sitt jobb imorgon...!

Annie

3 kommentarer:

  1. Hoppas det ordnar sig med medicinerna och att du inte mår sämre av att det blir ett glapp!

    SvaraRadera
  2. Jag har ringt och påmint dem igen nu på morgonen - börjar bli lite frustrerad!!

    SvaraRadera
  3. Oj.. undrar vad som hände med tekniken igår.. jag skrev en kommentar här! Jag skrev bland annat varför jag inte varit inne och kommenterat eller bloggat själv.. men nu har jag hunnit blogga om det. Ingen katastrof (även om det är lite tråkigheter), så oroa dig inte!

    Jag hoppas att du får din medicin väldigt väldigt snart!

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!