Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 17 juli 2015

Fyrbent besök!

Jösses, idag har det varit fullt upp!

Bland annat tvättstugan, blomvattning hos Bästa T, mottagande av syrrans & svågerns hundar Vicky och Shiba, en tur till hundgården med dem och Solstrålen, och en tur till affären. Till slut framåt kvällen fick jag chans att sätta mig ner och brodera några timmar, och det var såå skönt!

Så nu har jag alltså fem hundar här den närmaste veckan!

Här kommer några bilder på hela gänget från idag..

Bus i hundgården med Shiba och Solstrålen

På språng:)

Vicky tar det lite lugnare...

Vicky älskar att vistas på våran balkong tillsammans med Alfahanen.

Även Shiba vistas där ibland...

Mina småttingar passar på att vila - det är svårt att hinna med det ibland...:)

40 kg stor Shiba tar upp hela dörröppningen...

Alfahanen kan sova igenom det mesta nuförtiden...
 
Annie

4 kommentarer:

  1. Jaaaaaa! En massa hundbilder! Jag älskar dem! Tala om att man mår bra av att sitta och kolla på glada hundar, busiga hundar, och sovande hundar :)

    SvaraRadera
  2. Haha...jag kan tänka mig att det kommer flera hundbilder än vanligt här den närmaste veckan...Jag kommer nog vara för trött för att skriva några seriösa och djupsinniga inlägg...haha!

    SvaraRadera
  3. Men du kommer långt på att lägga ut bilder!!!!! ��

    SvaraRadera
  4. Full fart låter det som det kan bli hos Er den kommande veckan!
    Fem hundar det kräver sin kvinna! Hoppas solen kommer att lysa på er för hur roligt det än är så är det lättare att ha många hundar när det är torrt ute!
    Kram och nospussar från oss!

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!