Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 24 juli 2014

Virkade snoddar

Den pågående värmeböljan har gjort det svårt för mig att handarbeta eftersom mina händer blir så varma och klibbiga när jag håller i en virkning eller stickning en längre stund. I kväll virkade jag i alla fall två nya hårsnoddar så att jag kan sätta upp mitt hår i tjusiga matchande tofsar:))
Ha det bra,

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!